marți, 16 februarie 2010

Stam in fundulet


destul de instabil insa. Inca nu sta in echilibru perfect. Daca o las singurica nesprijinita are tendinta de a se lasa pe spate si chiar cade (saracuta de 2 ori a plas din cazatura) sau se apleaca in fata de atinge parchetul cu barbia. eageaba o pun eu intre perne ca aluneca intre ele si apoi ma striga de acolo sa o ridic..ma rog "ma striga" e mult spus, de fapt incepe un scandal cu tipete ce se aude de undeva de sub o perna.
Dar ii place sa stea asa..rade si e fericita cand o pun asa. Cred ca orizontul ei e mult mai interesant din pozitia asta, la orizontala era cam limitata la tavan si becuri insa asa...eee..jucariile prind o alta forma si casa alta dimensiune.
E nerabdatoare, o vad, sa se ridice sa se mista mai mult insa deocamdata miscarile ii sunt limitate. O ajut eu dar nu o fortez..cred ca eu sunt mai nerabdatoare ca ea.Acum vreau sa o vad in fundulet, apoi cum merge de-a busilea, in picioare...vreau sa treaca timpul repede si nu prea. O ador acum cand e bebelus sugar..e superba..eu asa o vad. Viata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu