marți, 23 februarie 2010

La baita


Doamne ce ii mai place la baie. Cand vine seara si ii zic de baita si cand ma vede ca pregatesc toate cele e toata un zambet..mai am si un catecel inventat de mine pe care il cant inainte de baie si cand il aude instant imi arata dintisorii intr-un zambet larg de tot.

Nu ii mai facem demult baie in dormitor pe pat cum ii faceam cand e abia nascuta, acum ma cocosez in baie peste cadita ei pusa in cada mare..noroc ca de la o vreme de cand a mai crescut si nu ii mai e frica o spala Johnny. Ce mai stropeste, da din manute si din picioruse, roade si suge ratusca, rade, gangureste...ce sa mai e in lumea ei..leu leu dar ea parca e peste in apa . Abia astept sa o duc si la bazin sa ne destrabalam si pe acolo. Am zis sa asteptam primavara pentru asta, pe gerurile si viscolurile care au fost nu m-am incumetat.

As zice ca baia e preferata ei daca nu ar fi tzitzica..sau cateodata nici nu mai stiu :)...

I-am facut baita si in cada mare, am intrat eu sau Johnny si am tinuto sa dea din picioruse, ce bucurie.....nu vad sa se sperie desi a cazut odata cu fata in apa cand pentru o secunda am tinuto putin mai larg.

Aseara la baie insa am avut parte de o surpriza neplacuta. Ne jucam cu buretelul de baie plin cu apa, eu il ridicam sus si ea se juca cu firul de apa ce curgea subtire , i-am dat asa pe burtica, pe obrajori, pe nasuc si a intrat si in guritza...cred ca a inghitit ceva apa sau nu stiu cand deodata aud "hac" si o vad cum vomita in jet lapte+jumatatea de portie de cereale ce cu greu o mancase mai devreme..saracuta avea si in nas..din cauza pozitiei de semisezut (la 45 grade) cred ca sa inecat caci se invinetitse toata si icnea de zor..intr-o secunda am luato in brate am batuto pe spate mai aplecata pana a dat tot afara...uffff imi tremurau mainile..ea plangea saracuta caci se speriase tare...bata-l norocul de buretel cu apa..am schimbat apa si ne-am intors in baita la joaca..insa momentul mi-a creat un pic de panica noroc ca nu ma blochez instant cand e vorba de asa ceva.
Soacra mea era langa mine cu o fata verde-albastra si cu picioarele tremurande....cam slaba de inger :))))...

Oricum mai avem azi si de maine ii face tati baita iarasi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu