duminică, 21 februarie 2010

Camera Evei

Eva are camera ei unde doarme. Am ales sa dormim separat, noi in dormitorul nostru si ea in al ei. Asa ca am amenajat camera cea mica pentru ea cu catva timp inainte ca ea sa vina pe lume. Nu am ales clasicul roz pentru fetite ci am mers pe culoarea verde brotacel inveselita de mici pete de coloare pe ici si colo.
Am cautat ceva vreme patutul, piesca centrala a camerei si locul ei de relaxare pe timpul noptii..este, normal, verde brotacel cu 2 capete de broscuta aplicate..e superb..mi-au sclipit ochii cand l-am vazut si l-am ales instantaneu. A trebuit insa sa il asteptam mai bine de o luna sa vina din Italia caci culoarea si designul erau mai putin ceruta ca magazinul sa il aiba pe stoc.
Insa si cand a venit...eram inca la birou..am primit telefonul de la curier si de fericire am anuntat toata agentia, toti stiau ca a venit patutul..asa ca mi-am luat burtoiul si intr-un suflet am alergat acasa..venise patul printesei.



Acolo doarme ea din prima zi acasa. O aud imediat daca se trezeste, ne desparte doar un perete si ne leaga un interson ce sta mereu aprins langa urechea mea.O aud si cand respira...Dimineata insa spre trezire o iau langa noi in pat, imi e drag sa ii simt mirosul si sa o stiu intre noi doi.

Un comentariu: