luni, 8 februarie 2010

E iarna iar

A venit iarasi zapada si viscolul dar uite ca imi place. Nu ies afara..mda...nu cu Eva..insa e iarna si era mai urat sa fie soare sau sa ploua. E zapada, e frumos de fapt..totul e alb si de ajude vjjjjjjj..vjjjjjj..
Intrebam "unde sunt zapazile de altadata?", si imi imaginam cum ma jucam cu zapada in gradina, cum ma ascundeam in zpatele unei cazamate impovizate sa arunc cu bulgari in "adversari" sau cum incercam sa prind cu gura deschisa fulgii de zapada...imi era dor si inca imi e..sper ca atunci cand Eva va fi mai maricica sa ma pot juca cu ea in zapada pana ni se inrosesc obrajii....acum ea e mica, mititica..nu pot decat sa ii povestesc sau sa ii cant despre zapada.

De mancare nu mai scriu nimc..nici o imbunatatire. Ba parc amananc amai bine fructele, i-am facut azi branzica de vaci dupa o alta metoda si sper sa ii placa. I-am dat ieri si biscuti (cu gluten ca doar de aia aveam) si i-au placut. Totusi ne apropiem de 7luni si cred ca pericolul glutenului se diminueaza...oricum nu o sa insist.Legumele sunt "problema" nostra..nu sunt bune deloc :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu