marți, 2 februarie 2010

Astept primavara

M-am cam saturat de frig desi zapada imi place, si chiar asa cum a nins ieri nu am mai vazut demult.
Fulgi mari de zapada, imensi chiar, pluteau prin aer la fereastra mea.I-am admirat de la geam, nu am iesit afara desi as fi dansat si eu un pic cu ei, insa imi e greu asa pe frig sa ies cu Eva. Am mai incercat sa imping la carut prin zapada si am facut febra musculara. Pe aici pe stradute printre blocuri e zapada mare si nici gand sa o curete cineva pana la primavara cand se topeste singura. Am iesit si cu ea in port-bebe insa ma cam cocoseaza la cele 7.5 kg ale ei + cat or mai face si hainele groase de pe ea..nu merge.
Asa ca astept primavara sau macar cateva grade in plus in termometre sa se dezghete trotuarele..desi primavara suna mai bine cu frunzulite in copaci si nasul ghioceilor iesit in afara...mmmmm..primavara...ziua mea si a mamei mele..superrrr...las ca vine ea.

Eva e vesela si in casa, face rostogoliri prin pat sau pe covor, sare in Jumper, ma chinuie pe mine cu diversificarea, maraie sau "vorbeste" asa lucruri pe care eu inca nu le inteleg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu