sâmbătă, 20 februarie 2010

Azi sunt singura cu Eva


Johnny a plecat intr-o scurta calatorie pana la NY, acum e in avion deasupra Atlanticului cred. Ce o face..mananca, se uita la un film sau pur si simplu sta? Uite ca imi e dor de el deja desi a plecat doar azi dis de dimineata.
Sper sa ajung si eu odata dincolo de ocean daca imi inving teama asta absurda de zboruri lungi pe care nu stiu cum am capatato caci in avion am fost cred ca de peste 20 de ori...

I-am dat comanda de lucrusoare pentru Eva, de cosmeticale si lenjerie intima dintr-un faimos magazin pentru mine si de ce isi gaseste dragut pentru el. Nu exagerez cu cererile caci nici America nu mai e ce a fost, chinezariile sunt in floare si acolo mai ales ca toata industria lor e acum in tara milioanelor de oameni.

De fapt singura nu sunt, a venit mama lui sa stea cu noi si sa o vada pe Eva caci a trecut ceva vreme de cand a vazuto ultima data. Nu ma simt chiar confortabil cu ea aici insa cateodata se dovedeste a fi utila. Noroc ca in weekendul asta mergem si la ai mei asa ca nu trebuie sa intretin atmosfera. Nu e ea femeie rea mai degraba sunt eu mai necomunicativa sau nu gasesc subiecte de conversatie cu ea mai mult decat asta mica.

Eva in schimb e incantata sa fie in centrul atentiei tuturor, vad progrese mari in ultimele zile, a inceput sa vocifereze mai mult, in sfarsit spune ceva cat de cat pe inteles :nei-nei, nene, da, baba, te-te, me-me..cica a spus si tata insa nu as credeo eu pe cuvant pe soacra-mea :). Incepe sa se si ridice un pic pe genunchi intr-o usoara incercare de a merge deabusilea insa mai vedem..

Cu mancarea e la fel..fitze si figuri, cand vrea cand nu vrea..tzitzica insa e la mare cautare iar eu sunt in extaz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu