marți, 9 februarie 2010

Astazi am iesit afara in port-bebe, am si un sling insa nu m-am dumirit nici acum cum sa il folosesc sa fie safe pentru Eva, o mai pun in casa dar nu sta in echilibru perfect asa c aimi e frica.
Era un soare frumos, zapada stralucea cateva grade peste zero asa ca ne-am incumetat. Dupa vociferarile ei la imbracare cand am iesit afara a ramas muta..cred ca de uimire..era atat de alb si luminos, aerul pisca un pic si ea atarnata la pieptul meu. Am mers asa aproape o ora si as mai fi stat insa incepuse sa ma doara spatele asa ca ne-am intors acasa.Nu cred ca voi putea iesi cu carutul ceva vreme..e zapada mare pe trotuare si nu mai zic intre blociri..si sanie nu am :( dar nici Eva nu sta asa de bine in fundulet incat sa o pot lasa singura intr-o sanie fie ea si cu spatar.
Nasol ca de maine se anunta iar cod galben dar la lapovita si ploaie, pana ieri a fost la viscol si ninsoare. Oricum cand vad ca vremea ne permitem repetam escapada cu port-bebe-ul. Imi place iarna dar anul asta abia astept primavara sa ne putem plimba prin parc.

Cu mancarea parca stam ceva mai bine..azi nu a vrut piureul de legume insa cand l-am combinat cu un bob de paine mi-a mancat pe nerasulate..degeaba ii zic eu ca nu are gluten :)..insa am preferat sa ii dau asa decat deloc.
Eu ma spetesc facand catre doua trei variante de meniu la fiecare masa si ea tot mofturoasa..insa nu renunt, insist..pana la urma mananca ea ceva acolo. Cat vrea, nu o fortez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu