vineri, 5 martie 2010

Sunt racita


..de cateva zile bune..ba chiar de aproape o saptamana. Urata senzatie de ameteala, greu, calduri si un nas ca un robinet. Stau cu masca si ma sufoc sub ea, insa incerc sa protejez un pic casa si pe Eva.
Parca aztazi totusi e mai bine, vad ca nasul sa cam legat..poate incepe sfarsitul racelii asteia.
Habar nu am cum am reusit sa racesc. Banuiesc totusi ca in curentul de afara cand intr-o zi primavaratica am iesit cam neprotejata pe "aleea castanilor" cu carutul la plimbare.
O fi sensibilitatea faptului ca alaptez si organismul e mai slab protejat, sau a faptului ca toata iarna in casa am lasat garda jos..cine stie. Oricum abia astept sa imi treaca.

Sper din suflet ca Eva sa fie mai rezistenta ca mine..doar bea laptic de mamic :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu