luni, 1 martie 2010

Astazi e MARTISORUL - (MA-MA)


Iar noi am primit amandoua martisoare identice de la tati, o frunza de trifoi cu o buburuza pe ea sa ne aduca noroc si un aranjament floral pe care Eva l-ar fi mancat daca as fi lasat-o in preajma lui.
Maine ne vom pune martisoarele in piept si vom iesi la plimbare cu ele. Astazi am iesit cu martisoarele de la bunica/maia dar maine cele de la tati le vor lua locul pentru toata luna martie.

In sfarsit, calendaristic a venit primavara insa se mai anunta cateva zile de frig si ninsori...ultimele...trebuie sa isi faca Babele de cap si gata...

Edit

Astazi e zi mare...Eva a zis MA-MA..cel mai frumos cuvant din lume si eu l-am primit chiar azi..Il voi atarna de un fir rosu-alb si il voi purta prins in piept langa inima toata viata.

A mai incercat ea sa zica insa nu a reusit clar decat astazi cand suparata, trezita din somn sa gasit in alte brate decat ale mele a strigat MA-MA..nu stiu daca zice constient sau nu..dar ceva este.

Eu sunt totpita toata..abia astept sa o aud iar si iar...

Un comentariu: