marți, 9 martie 2010

Baba Iarna


Nu se da dusa deloc, suntem sub incidenta unui al nu stiu catelea god galben de ninsoare si viscol si e martie..10 martie maine. Ufff...frumoasa iarna da' lunga rau..m-am cam saturat de frig..vreau soare..parc, plimbare, aer liber...brrrrrr.

Ieri a fost 8 Martie si in loc de ghiocei, zambile si zumzet de albine am avut un "zumzet" de viscol si miros de fulgi. Noroc cu tati care ne-a adus cadouri caci "doua fete are tata" si ne-am mai inveselit.

De cateva zile nu ne-am incumetat sa mai iesim, sunt 0 sau cu - grade in termometre si bate un vanttttt. Stam in casa si ne jucam, in patut, in tarc, in jumper, pe covor, ce sa facem..e haios asa..ba azi chiar am deschis si o carte caci pe ultima am citito asta vara cand cu burta umflata stateam pe canapea cu AC dat drumul si asteptam termenul.

Cu raceala sunt pe trecute, desi acusica fac 2 saptamani de cand ma luat. Abia astept sa imi treaca insa vad ca Johnny a venit azi acasa mucios si cu durere in gat..e clar..deja l-am trecut pe paracetamol si oscillo si sper sa ii treaca repede..ufff..poate scapa Eva si de data asta..da Doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu