sâmbătă, 27 martie 2010

Febra cea rea

De cateva zile nu am mai scris. Nici nu am putut, nu am avut starea necesara. Pentru ca Eva e in plina eruptie dentara si intro stare febrila continua.
O febra sacaietoare de 37.7 - 38.5 grade, care tine mortis sa apara dimineata, la pranz si seara si se lasa invinsa doar de cele 3 ml de nurofen administrate. Sosetele cu otet nu au avut efect din pacate.

Dintii cred ca sunt problema, cei de sus, centralii.Ies amandoi odata si sfasie gingia de doua ori asa ca mititica trebuie sa suporte durerea respectiva. Si o suporta, nu se plange foarte tare. Mai maraie, mai e nervoasa insa febra asta rea a pus capac.
Eu o vad ca vrea sa se joace, sa cante, sa tipe, sa vocifereze, afara e in extaz..insa cand vine febra se moleseste, cauta sanul si vrea in brate..ufff..si asa ii fac, ii ofer tot ce vrea si in cele din urma epuizata adoarme. Eu insa, si mai epuizata, stau de veghe langa ea. Nu ma lasa inima sa o las asa...

Am chemat pediatra, am fost la a doua opinie la spitalui de copii..nici un doctor nu a sezizat un alt aspect decat dintii, si o usoara roseata in gat (?!)..asta mai vedem..asa ca ramane pe doza de nurofen, san, gel de dinti..rabdare si iubire multa.

Nu am fost buna de nimic de doua zile, azi insa ca Eva spre seara nu a facut febra si era cu chef de joaca, mi-am revenit si eu. Bleaga mai sunt..deh! e prima "criza" cu care ne confruntam si pana nu imi invat reactiile asa ma port..bleguta..mda..
De maine fie ce o fi (febra sau nu) trebuie sa redevin stapana pe situatie, puiul depinde de mine si trebuie sa ma descurc, pai nu?....

Tragem noi dar macar dintii sa iasa frumos...sa nu mosteneasca partea asta a neamului caci daca, va trebui sa purtam aparat dentar la momentul potrivit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu