vineri, 2 aprilie 2010

31 Martie 2010 - 31 ani!


Da..a fost ziua mea, am implinit 31 de ani..o varsta mare consideram eu odata, acum insa ma simt la fel de pustoaica ca la 22, ma tradeaza cateva fire albe din crestetul capului care rasar primele cand se mai duce din vopsea si cateva dungulite fine la ochi. Altfel inca imi zice lumea "domnisoara" chiar daca ma vede impingand la carut..poate nu eman inca aerul de "doamna" care in mod normal apare la varsta asta.
Mie imi convine si asa ma simt cu cativa ani mai putini...varsta din buletin e una si alta cea din inima mea.




Am peterecut ziua doar noi 3 plimbandu-ne prin Herastrau, prin muzeul satului si apoi am mancat ceva delicios in Hard Rock Cafe unde spre surpinderea mea chelnerii "instruti" de Johnny mi-au cantat pe 7 voci baritonale de barbati "La multiiii aniii!!!!Georgiaaaaaa sa traiascaaaaa!!!impingandu-mi in fata o prajitura cu o luminarica numai buna de suflat in ea.. si m-am emotionata toata.

Tot acum a fost si prima iesire e Evei intr-un restaurant la o varsta la care sa constientizeze acest fapt. A fost atat de bucuroasa, uimita, in verva, cum nu am mai vazuto. Se agita de placere, tipa, vocifera, se intorcea in toate partile, zambea oricui si intinde manuta sa apuce tot...e clar..fetei mele ii vor placea iesirile.

2 comentarii: