duminică, 4 aprilie 2010

Hristos a inviat!

Astazi este Pastele, primul din viata Evei. L-am petrecut in Chiajna la aer curat, soare si multa joaca impreuna cu bunicii materni si paterni si cu Mona(matusi'). Sa nu uit de ouale rosii si un gratar delicios...
Am avut noroc de vreme buna asa ca am stat afara in curte, ne-am plimbat si am fost la jocul de joaca pe care l-am descoperit acolo.Eva a desoperit si ea toboganul si incantata sa aruncat cu veselie pe el..ce rasete pe ea in timp ce aluneca...am un copil tare vesel si jucaus.

Bineinteles ca am facut furori cu ochelarii de soare, unul din cadourile iepurasului.Nu mai zic de invidiile starnite in parculet..sa nu uit, normal, si de susotelile parintilor probabil uimiti de aparitia noastra.

Am continuat joaca in curte pe motocicleta primita de la maia si taia. O bucurie...



A fost o zi placuta care abia sa incheiat. Eva doarme obosita si sper la noapte sa aiba putine treziri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu