luni, 10 mai 2010

1 Mai - muncitoresc!

De 1 mai noi am ales sa petrecem la mare, la Marea noastra Neagra, in Mamaia, la hotel Iaki 4*.

Joi ne-am hotarat sa plecam si tot in aceeasi zi am facut bagajele pe fuga gandindu-ma cu 100 de minti odata ce s aiau pentru Eva, sa nu uit ceva esential si apoi sa incropesc si un bagaj pentru noi doi. Au rezultat 2 valize si 2 genti mici pentru ea si o valiza pentru noi cu cateva lucruri aruncate in graba.
Pentru ea insa trebuia sa am detoate, trusa cu medicamente, cosmeticele de baie, haine goase, subtiri, intermediare, de soare, de vant etc.., stemer, blender, legume ca deh! Eva nu serveste borcanele din comert ci doar papica facut de mami cu multa dragoste.
Am uitat ceva totusi...bavetica si vigantoul insa fara probleme am cumparat de acolo.

Eram putin ingrijorata de cele 3 ore de drum, de rezistatul in scaunul de masina, insa s-au dovedit a fi griji fara rost. Am ales sa plecam dupa masa ei de pranz si candva inaintea somnului de dupa, insa tot ne-am lungit cu toate si am reusit sa plecam abia la ora 15:30-16:00 (nu mai retin exact).
Am facut foarte bine caci pana am iesit din Bucuresti si o mica parte a autostrazii Eva a dormit iar apoi dupa somn a fost bine dispusa si cu chef de joaca iar grijile mele s-au spulberat. A stat in scaunul la masina si sa jucat cu jucariile si am scoso doar cand a vrut sa pape putin laptic de la mami.

Cred ca nici in 3 ore eram in Mamaia, in nari ne intra briza sarata si ii aratam pentru prima data Evei apa cea nesfarasita. Camera din hotel a fost perfecta, ne-au adus si patut/tarc (la cerere).Vremea excelenta. Totul foarte bine si frumos. Pacat ca au fost doar 3 zile. Acum abia astept concediul de la vara cand vom merge odata in Bulgaria si odata iar pe litoralul romanesc, probabil in Neptun.



Cireasa de pe tort a fost piscina. Pentru Eva..normal...J. si ea s-au balacit ca niste adevarat pestisori. Eva a fost extrem de incantata, nu credeam, insa atat sa balacit, a ras, a plescait apa, a dat din maini si picioare, si a emanat o bucurie de nu imi mai venea sa o scot din apa. Dupa tzitizca, apa e iubirea ei cea mai mare..balaceala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu