duminică, 6 iunie 2010

Prima raceala...de vara

Mda..am facut-o si pe asta. Am racit. Amandoua.

Nu stiu cum am reusit, insa si eu si Eva suntem racita, si nu oricum ci o raceala cu muci, tuse, jena in gat dar fara febra. Ea a luat-o de la mine, eu de la ea sau amandoua din alta parte, nu stiu..De vreo saptamana ne chinuim cu ea si sper ca suntem pe trecute insa mucii astia nu se dau batuti cu una cu doua.
A facut saracuta rana la nasuc de la atata tras nasul, sters..Tare rau e si ea nu sta la aspirat nasucul fie ca e cu batista bebelusului, fie ca se chinuie J sa faca pe aspiratorul cu gura. Nu mai zic ce de nazuri si crize la medicatie.
Ufff sa se duca odata caci nici eu nu o mai suport, m-a cam chinuit pe mine mai rau decat pe Eva, a trebuit sa ajung sa imi fac o radiografie de sinusuri dar tot cu homeopate ma tratez caci nu vreau sa risc ceva in lapticul ei atata vreme cat inca o alaptez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu